Administratieve rompslomp - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Laura Steinbusch - WaarBenJij.nu Administratieve rompslomp - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Laura Steinbusch - WaarBenJij.nu

Administratieve rompslomp

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Januari 2007 | Frankrijk, Lyon

Nieuw in Lyon, nieuw op l'Ecole Normale Superieure en ook nog eens een nieuwe laptop. Na allerlei gepruts heb ik de webcam geinstalleerd die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Dus hierbij een eerste foto gemaakt met de webcam. Ik wilde foto's van mijn I:schijf van de UM halen maar op de een of andere manier kan ik daar niet op komen. Heel irritant. Verder heb ik een badge van de ENS waardoor ik 24/7j kan werken, joepie! Maar t betekend wel dat ik in t weekend ook op internet kan. Thuis heb ik helaas nog geen internet. Nu nog een franse telefoon en een kaart voor de metro/bus/fiets (ja ze hebben hier een sorrt witte fietsen systeem) en ik ben totaal gesetlled.

  • 16 Januari 2007 - 10:25

    Efje:

    witte fietsen zijn vet (maar vaak wel brak). Wel handig iig! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Lyon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2007

Mega update

29 Maart 2007

Mooi weer in Buoux

29 Maart 2007

Interntionaal diner

29 Maart 2007

Skien!!

29 Maart 2007

Verlate berichten
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 7948

Voorgaande reizen:

09 Januari 2007 - 09 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: