Paris! - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Laura Steinbusch - WaarBenJij.nu Paris! - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Laura Steinbusch - WaarBenJij.nu

Paris!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

19 Januari 2007 | Frankrijk, Lyon

Nou ja, zoveel heb ik niet gezien van Parijs. 2 dagen symposium "Club Muscle". Dat is geen fitnessclub maar een verzameling van alle spier-onderzoeksgroepen in Frankrijk. Twee dagen lang praatjes over spieronderzoek in het Frans. Daar word je moe van, althans ik wel. Veel geleerd over spieren en over de franse taal.

  • 22 Januari 2007 - 11:29

    Marike:

    Haha, ook in een taal die makkelijker is vind ik 2 dagen luisteren vermoeiend ;-)
    Maar meestal toch ook wel interessant, en zo te horen ook voor jou!
    Geinig dat je zo het hele land doorcrossed trouwens!
    En binnenkort zelfs weer een bezoekje aan Maastricht?!
    druk leventje hoor, maar wel leuk zo te lezen!

    liefs, wie weet dus tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Lyon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2007

Mega update

29 Maart 2007

Mooi weer in Buoux

29 Maart 2007

Interntionaal diner

29 Maart 2007

Skien!!

29 Maart 2007

Verlate berichten
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 7947

Voorgaande reizen:

09 Januari 2007 - 09 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: