spelletjes en routebouwen - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Laura Steinbusch - WaarBenJij.nu spelletjes en routebouwen - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Laura Steinbusch - WaarBenJij.nu

spelletjes en routebouwen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 Februari 2007 | Frankrijk, Lyon

Gisteravond naar "debit de jeux" geweest. Heel veel verschillende spelletjes gespeeld. Veel spellen zijn in het duits dus dat mocht ik vertalen. Ze spreken namelijk echt alleen maar frans en een beetje engels.

www.debitdejeux.fr

En...een bonne nouvelle. Ik kan voortaan gratis klimmen bij Mur de Lyon. Ik moet 6 routes bouwen in 3 maanden en dan krijg ik een 3 maanden abonnement. Heel relaxed!

  • 05 Februari 2007 - 15:07

    Marike:

    HA, dat zijn nog eens leuke dingen! Heb je dat weer ff geregeld, of is dat de normaalste zaak van de wereld daar?!

    groetjes!!!

  • 06 Februari 2007 - 15:39

    Efje:

    tering, ze hebben erg behoefte aan routebouwerts of wat?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Lyon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2007

Mega update

29 Maart 2007

Mooi weer in Buoux

29 Maart 2007

Interntionaal diner

29 Maart 2007

Skien!!

29 Maart 2007

Verlate berichten
Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 7954

Voorgaande reizen:

09 Januari 2007 - 09 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: