Ardeche - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Laura Steinbusch - WaarBenJij.nu Ardeche - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Laura Steinbusch - WaarBenJij.nu

Ardeche

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Januari 2007 | Frankrijk, Lyon

Wow, Arthur en Helene hebben geluk met zo'n mooie plek in de Ardeche. Zondag heb ik ze bezocht. Drie uur rijden door de natuur om uiteindelijk Ponges in het zuiden van de Ardeche te bereiken. Ze hebben me al hun harde werk laten zien en een klimgebiedje waar Merlijn en ik ons uit zouden kunnen leven! We moeten wel nog even haken plaatsen :-(. Nog bedankt voor de lekkere kastanjesoep A&H.

• 15 Januari 2007 - 20:53

Marike:

HA laura, zo te horen ist goed vertoeven daar!! Zitten jullie gewoon een MaasSACbijeenkomst te hebben daar ;-) En het weer is ook beters dan hier hoorde ik. Hier overigens vandaag en gisteren ook prima klimweer, maar ik was biken. Was ook heerlijk!
    Is wel stil zonder jou in de hal hoor! Nou werk ze en veel plezier en zo!!

• 16 Januari 2007 - 10:21

Efje:

Tjeeeeeetje, nu al en route gewoon!! Enne, haken zijn voor mietjes, ben ene brit, plaats een nut :p .
    Ik ga veel lezen want jij gaat veel schrijven enne, owja, ticket naar Lyon boeken, dat was het :p .
    Hebben ze daar een cocktail bar waar we uitgebreid het publiek kunnen begluren? :P

• 19 Januari 2007 - 11:41

Iris:

Ha Laura,

Leuk dat ik je nu vanuit den haag een (heel) klein beetje kan bespieden. Meer iig dan in M'tricht.
    ;)

Als jij het nou hier een beetje bijhoudt, dan hou ik jou op de hoogte van de stand van zaken in de randstad :)

groetjes,
    Iris

• 25 Januari 2007 - 20:16

Chamois=:):

Hey Laura,
    zo te lezen heb je het wel naar je zin. De Ardeche is inderdaad super!

Groet,

Chamois